mýtus gen z

Gen Z - lidé narození mezi lety 1997-2012.
Generace, která vyrůstala obklopena technologiemi.
Generace opředená mýty.

Až 79 % českých značek přiznává, že pro komunikaci s Gen Z nemá žádnou strategii, a jen zkouší, co zafunguje. Právě takzvaní „zoomeři“ ve věku 18–24 let přitom v Česku představují až 10 % online populace. Zajímá vás, jak je oslovit?

Mýtus Gen Z je unikátním projektem marketingové skupiny DFMG a výzkumné agentury Behavio, který jako první v Česku zjistil, jak s takzvanými „zetkaři“ úspěšně komunikovat, na čem jim nejvíc záleží a na základě čeho se rozhodují při nakupování.

Na co hledáme odpovědi?

Žije opravdu Gen Z jen v on-line světě?
Jde o generaci, která je oproti předchozím výrazně citlivější a zranitelnější ?
Je jejich „hnacím motorem“ udržitelnost a rovnoprávnost?

zjistit více

CHTĚJÍ SE
JEN BAVIT?

Chce zažívat nové věci.

Zažívat nové věci si přeje celkem 77 % české Gen Z. Jejich největší potřebou je ale něco jiného. Na čem jim záleží nejvíce, se dozvíte v reportu Mýtus Gen Z.

zjistit více

Je offline mrtvý?

52%

54%

SLEDUJE TELEVIZI ALESPOŇ NĚKOLIKRÁT TÝDNĚ

TV stále sleduje aspoň občas 53 % Gen Z. Prim ale hrají sociální sítě. V novém reportu najdete, které sítě využívají nejčastěji.

zjistit více

PROČ GEN Z SLEDUJÍ STRÁNKY ZNAČEK?

Co Gen Z hledá na stránkách značek?

Informace k produktům

Informováním o přednostech produktů si pozornost „zetkařů“ nezískáte. Zajímá méně než polovinu Gen Z. Report Mýtus Gen Z vám prozradí, v čem vězí klíč k úspěchu.

zjistit více

CO VŠECHNO SE O GEN Z MŮŽETE DOZVĚDĚT?

Informace o chování Generace Z jsme dosud čerpali spíše ze zahraničních dat. Originálních výzkumů mezi českou Gen Z je opravdu minimum. I proto jsem se rozhodli společně s výzkumníky z Behavia realizovat unikátní výzkum na vzorku 450 mladých lidí ve věku 18-24 let. Výsledky slouží jako manuál, jak s lidmi narozenými na přelomu tisíciletí komunikovat.
Dozvíte se:

  • Co Gen Z trápí? Jaký život si přejí mít? Co je pohání? Hledají spíše klid a pohodu, nebo vzrušení a nové věci? Změřili jsme celkem 6 hlubokých životních potřeb a jak se Gen Z daří je naplňovat.
  • Jak tyto potřeby ovlivňují jejich vnímání značek.
  • Které tradiční média sledují nejčastěji a kterým se naopak vyhýbají.
  • Které sociální sítě používají a jaký obsah na nich nejčastěji vyhledávají.
  • Co je nejvíc zajímá na komunikaci značek.
  • Kolik peněz a za co utrácí, a kdy dávají přednost onlinu před kamennými prodejnami.
  • A desítky dalších témat, která se týkají životních postojů a názorů a nákupních preferencí.
CHCETE VĚDĚT VÍC? OZVĚTE SE

KONTAKTUJTE NÁS

Zaujal vás výzkum? Napište nám a my vám připravíme prezentaci i report na míru.dalších témat, která se týkají životních postojů a názorů a nákupních preferencí.

Kontaktní formulář