„Buď svůj. Buď svá.“ Společně s Deloitte spouštíme novou komunikaci k náboru lidí
22. 11. 2023
Poradenská společnost do kampaně v Česku a na Slovensku obsadila reálné zaměstnance.
Poradenská společnost Deloitte odstartovala v Česku a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na employer branding. Nepropaguje konkrétní pozice, ale možnosti zaměstnání, které Deloitte nabízí. „Vývoj na trhu práce, rychlý nástup technologií, ale i demografické prognózy nám totiž jasně napovídají, že dnešní název a scope pozic už zítra nemusí být platný. Proto se zaměřujeme zejména na to, abychom ukázali, že i Deloitte je živý organismus, který neustále reaguje na vývoj trhu i společnosti a podle toho také tvoří náplň práce pro zaměstnance,“ uvádí firma.
Cílem kampaně je mimo jiné ukázat, že každý jsme jiný a každý máme jiné silné vlastnosti, které však dohromady přispívají k týmovému úspěchu. V kampani vystupují pouze reální zaměstnanci a zaměstnankyně, kteří v ní odkrývají své silné stránky a také ukazují, jak rozdílní jsou – a to nejen v práci, ale také například ve svém volném čase. Tím chce Deloitte pomyslně vyzvat uchazeče, aby si každý z nich vybral přínos a pracovní pozici, kde se bude cítit svůj, svá. Kampaň, na níž spolupracovala agentura DFMG, běží hlavně online včetně sociálních sítích, doplněna je o venkovní reklamní plochy na frekventovaných místech v Praze a Bratislavě.
„V Deloitte jsme dlouhodobě vytvářeli pouze kampaně pro jednotlivé eventy, pozice či týmy, které akutně potřebovaly nabrat nové síly, čímž jsme většinou cílili na juniorní kandidáty. Neměli jsme jednotnou kampaň, která by představovala Deloitte jako celek a zároveň ukazovala, jaké oddělení máme. Proto jsme se rozhodli udělat velkou zastřešující kampaň, která vychází z našich hodnot, drží linku Impact that matters a také zohledňuje náš vizuální styl – jednoduchý, ale současně úderný a silný,“ říká Iva Habrnálová, která je spoluautorkou kampaně a v Deloitte zastává pozici talent branding & acquisition manager.
„Deloitte nemá hmotný produkt, Deloitte tvoří lidé a jejich know-how. Představa, že bychom najali herce, se nám příliš nezamlouvala. Chtěli jsme autentickou kampaň, proto jsme o pomoc nakonec požádali přímo naše zaměstnance a zaměstnankyně. Chtěla se jich zapojit téměř stovka, tedy daleko více, než jsme mohli uplatnit,“ je přesvědčena HR ředitelka české pobočky největší poradenské firmy světa Martina Schiestlová. „Jedná se o pomyslnou první vlnu nového stylu komunikace našeho brandu vůči potenciálním zaměstnancům. Už první výsledky kampaně mnohonásobně překročily všechna KPIs, která jsme si nastavili,“ dodává šéfka PR a externí komunikace Deloitte Alžběta Honsová.
Zdroj: Mediář