Novinky

Jak Česká spořitelna s Indexem prosperity a finančního zdraví Česka zvítězila ve Zlatém středníku?

Česko je 13. nejvíce prosperujícím státem v EU. Toto je jedno z mnoha zjištění Indexu prosperity a finančního zdraví, jehož cílem je zvýšit povědomí o České spořitelně jako o bance, která „pomáhá s růstem prosperity Česka”. Atraktivním stylem v podobě interaktivních infografik a dat se podařilo vygenerovat téměř 500 média výstupů a zasáhnout kumulovaně 75 mil. osob. Projekt si odnesl zlato z kategorie Finanční služby.

24. 05. 2024

DFMG jako mediální agentura pro značku Jägermeister a akci Jäger Drop

Pod Jägermeister Orange jsou podepsaní čeští a slovenští spotřebitelé, kteří se podíleli na jeho vývoji. V obou zemích se novinka představila současně ve dvanácti ikonických klubech na akci Jäger Drop, kde ji ochutnalo více než osm tisíc lidí za jedinou noc.

24. 05. 2024

Udržitelnost jako předpoklad úspěchu: Firmy věnující se ESG ovládnou trh, shodují se experti

České firmy se stále více zajímají o svůj vliv na životní prostředí, společnost a způsob jejího vedení. Část z nich však v problematice ESG nadále tápe. Na tom, že aktivní přístup k této problematice bude pro firmy životně důležitý, se na debatě pořádané Asociací udržitelného podnikání ve spolupráci s platformou CSRD.cz shodli zástupci subjektů ze soukromého i veřejného sektoru. S příchodem evropské směrnice CSRD vnímá velká část firem udržitelnost jen jako povinnost. Ukazuje se však, že podniky, které se ESG aktivně věnují, si před svou konkurencí vytváří náskok, který bude velmi obtížné dotahovat.

21. 03. 2024

Jsme hlavním partnerem konference Fenomén, která podpoří Srdcem Robinson

Pětiletý Ondra žije s jednokomorovým srdcem. Má za sebou čtyři operace, ale nikdo neví, co bude dál. Mít vážně nemocné dítě změní priority ze dne na den, ví Tereza Robinson, která už druhým rokem pomáhá rodinám s podobným osudem žít naplno. Pětistovkou z každé prodané vstupenky podpoří neziskovku Srdcem Robinson i návštěvníci konference Fenomén.

20. 02. 2024

Loni jsme získali 27 významných ocenění. Jaké jsou naše nejúspěšnější projekty?

Skupina Digital First Marketing Group (DFMG) se loni se svými pěti nejúspěšnějšími projekty stala nositelkou 27 prestižních ocenění. Mezi ně patří kampaň pro klienta Avast Muž, který povolil vše, náborová kampaň pro Deloitte, Index prosperity a finančního zdraví ve spolupráci s Českou spořitelnou, TikTok KFC a projekt CSRD.cz.

20. 02. 2024

Aero spustilo nový web z dílny DFMG

Vodochody, 14. listopadu 2023 – Tradiční letecký výrobce v České republice, AERO Vodochody AEROSPACE, spustil nové webové stránky. Součástí je také e-shop, který je lákadlem pro všechny fanoušky letectví a letadel.

05. 01. 2024

Na IEA 2023 dominovalo Deloitte s HR kampaní od DFMG

V letošním ročníku prestižní soutěže efektivity digitálních projektů se opět utkaly společnosti i instituce v jedenácti oborech a v osmi typech řešení. Letos jednoznačně dominovala agentura Digital First Marketing Group se sedmi oceněními a Grand Prix za HR kampaň pro Deloitte Česká republika. Sedm ocenění také získala agentura FG Forrest následovaná LCG New Media a Effectix.com, které získaly po pěti oceněních. Odborná porota se skládala z 16 členů.

05. 01. 2024

Jsme hlavním partnerem konference Fenomén

Hybatelé českého byznysu obsadí baťovský Zlín. Napoví, jak najít rovnováhu mezi technologiemi budoucnosti a lidským potenciálem. Pátý ročník konference Fenomén hostí 14. března 2024 Baťova univerzita, pětistovka z každé prodané vstupenky putuje na konto Srdcem Robinson.

05. 01. 2024

„Buď svůj. Buď svá.“ Společně s Deloitte spouštíme novou komunikaci k náboru lidí

Poradenská společnost do kampaně v Česku a na Slovensku obsadila reálné zaměstnance.

22. 11. 2023

Měníme osnovy českého vzdělávacího systému

Český vzdělávací systém čekají změny, startuje iniciativa Měníme osnovy. Na její podporu zahájila i kampaň, která vznikla v naší DFMG dílně.

22. 11. 2023

Zlatý středník: odnesli jsme si zlato, stříbro a dvakrát bronz

„To jsme vážně nečekali,“ znělo ve zprávě od našich kolegů, kteří byli na vyhlašování cen Zlatý středník. Zprávu doprovázela radostná fotka s trofejí za projekt Index prosperity, který vznikl ve spolupráci s Českou spořitelnou.

27. 10. 2023

Staráme se o PR Staropramenu

Staropramen 10 podporuje mediální kampaní uvedení piva Staropramen 10, které vychází z receptury z roku 1877.

27. 10. 2023

Nový vzdělávací program „ESG EDU“

Od 18. září se můžete těšit na nový šestitýdenní vzdělávací program zaměřený na ESG zakončený certifikátem. Program nabízí jedinečnou kombinaci teoretických znalostí a jejich praktického využití ve firemním prostředí. Cílem je pomoci účastníkům zorientovat se v dynamicky se rozvíjejícím tématu ESG, oblasti odpovědného a udržitelného podnikání, připravit je na nové legislativní povinnosti a přiblížit jim poznatky z praxe napříč obory a různými typy firem.

27. 08. 2023

Jsme mezi nejúspěšnějšími zpracovateli letošního ročníku soutěže Fénix

Jubilejní 10. ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil 27. června v Empire Hall Slovanského domu v úterý večer své vítěze. Nejúspěšnějšími zpracovateli letošního ročníku s nejvíce oceněními se staly: skupina DFMG, Creative Dock, Brandmark Space a Kunsthalle Praha. Klientem roku byla vyhlášena společnost CPI Property Group. Zvláštní uznání pořadatele si odnesl tým generála Petra Pavla za vítěznou prezidentskou kampaň.

31. 07. 2023

Z 18. ročníku soutěže Česká cena za PR jsme si odnesli 5 ocenění

Česká cena za PR, známá také jako Lemur, vyhlásila vítěze svého letošního 18. ročníku. Ceny, které každoročně uděluje Asociace public relations (APRA), byly rozdány na slavnostním večeru 15. června 2023 v  prostorách WPP Campusu.

31. 07. 2023

Zaměstnanci Generace Z chtějí svůj čas využívat efektivně. Jinak odejdou

Za dva roky budou tvořit 27 procent pracovní síly. Vyplatí se s nimi ale počítat už nyní, jelikož starší zástupci Gen Z právě nastupují do svých prvních zaměstnání. Jaké jsou jejich představy? Proč se ze všeho nejvíc bojí stagnace? A co to znamená pro zaměstnavatele?

31. 07. 2023

Naše CEO na podnikatelském online víkendu

V minulém roce se u příležitosti oslav 700 let od první písemné zmínky o městě sešli ve Zlíně během dvou víkendů odborníci z oblasti podnikání a architektury. Právě výročí města totiž nabídlo ideální šanci k zamyšlení nad dalším směřováním a rozvojem potenciálu města v oblasti podnikání, inovací i architektury. Chceme inspirativní myšlenky těchto odborníků předat dál, a tak publikujeme záznamy z těchto mezinárodních konferencí. Pustit si je můžete z pohodlí domova! Tento víkend patří podnikání, následující pak architektuře.

25. 05. 2023

Češi rádi kupují chytré telefony, vysloužilé ale nerecyklují

Češi rádi kupují chytré telefony, zároveň ale nerecyklují ty vysloužilé. Průměrně si lidé pořídí nový mobil jednou za tři až 3,5 roku. Ačkoli recyklace vysloužilého telefonu u prodejců elektroniky či operátorů šetří životní prostředí, Češi stará zařízení téměř nerecyklují.

25. 05. 2023

Jsme hrdým partnerem konference Fenomén

Zlínští studenti mají exkluzivní příležitost setkat se s osobnostmi, které mění svět k lepšímu. Filantrop Martin Vohánka, finančník Pavel Řehák, ekonom David Navrátil. Špičky českého byznysu, které vystoupí na Fenoménu, se chystají také do škol.

25. 05. 2023

Představili jsme světu #dreamjob od Deloittu

Dreamjob aneb práce snů v Deloitte 3: Vzhůru do akce! Pokud bychom přistoupili na teorii, že práce snů je tvořena seznamem, ze kterého si musíme položky postupně odškrtávat, potom by o tom mém platilo následující: Posouvání se mimo komfortní zónu – hotovo.

19. 05. 2023

Postarali jsme se o nové jméno a vizuální podobu vzdělávacího portálu Pumpedu

KEY Trainings tímto krokem opouští skupinu KEY. S novou strategií souvisí i přejmenování na Pumpedu a proměna grafické stránky. O nové jméno a vizuální podobu se postarala marketingová agentura DFMG, která je taktéž součástí eD Group.

19. 05. 2023

Martin Štrupl, Šimon Churý (eD Group): Překračujeme hranice tradiční distribuce

Technologická skupina eD group se vydala za limity klasického distribučního byznysu a etablovala se v nových oblastech, aby dokázala poskytovat širší spektrum služeb. Martin Štrupl a Šimon Churý přibližují, jakou cestu skupina za posledních několik let urazila, jaká práce ji ještě čeká a co tato transformace znamená pro výrobce a partnery.

19. 05. 2023

Edenred si na PR komunikaci vybírá DFMG

Edenred si na zajištění PR komunikaci volí skupinu Digital First Marketing Group.

19. 05. 2023

Pro 96 % mladých Čechů je klíčová vnitřní duševní pohoda. Jen pětina z nich jí však skutečně dosahuje, vyplývá z průzkumu DFMG

Generace Z klade nebývalý důraz na vnitřní duševní pohodu. Za důležitou ji považuje 96 % mladých Čechů. Jen 19 % z nich se však tuto potřebu daří naplňovat. Na sociálních sítích denně tráví čas hned 86 % příslušníků generace Z. Většina z nich si však stále dokáže najít čas i na tradiční zábavu. Ve srovnání s obecnou populací mladí Češi více sportují a častěji chodí na party nebo do hospody. Vyplývá to ze studie Mýtus Gen Z, která vznikla ve spolupráci komunikační agentury DFMG a výzkumníků z Behavia.

18. 05. 2023

Na měření a řízení udržitelnosti skrze „zelené GDPR“ není řada firem v ČR připravená

Směrnice CSRD, která pro větší firmy vstupuje v platnost už v příštím roce, je pořád pro mnoho společností velkou neznámou. A mnoho z nich navíc CSRD doposud vůbec netrápilo. Proto jsme se rozhodli těmto firmám pomoct se zorientovat ve složité problematice nefinančního reportování a ESG.

17. 03. 2023

Od ledna 2022 jsme DFMG!

Od ledna 2022 dochází ke spojení digitálních agentur Dark Side, Pria a PR agentury Insighters v Digital First Marketing Group (DFMG).

01. 01. 2022

DFMG vstupuje do digitální a PR agentury Insighters

Vstupem do Insighters výrazně rozšiřujeme naše kompetence v public relations. DFMG nyní vlastní v Insighters 28% podíl, který do budoucna plánuje výrazně navýšit.

26. 08. 2021