DFMG jako mediální agentura pro značku Jägermeister a akci Jäger Drop

24. 05. 2024

Pod Jägermeister Orange jsou podepsaní čeští a slovenští spotřebitelé, kteří se podíleli na jeho vývoji. V obou zemích se novinka představila současně ve dvanácti ikonických klubech na akci Jäger Drop, kde ji ochutnalo více než osm tisíc lidí za jedinou noc.

Na český a slovenský trh se v celosvětové premiéře uvedl Jägermeister Orange. Novinka zaujme svým vzhledem a jemnou a vyváženou pomerančovou chutí. Její zásadní ingrediencí jsou vyzrálé bio pomeranče z certifikovaných farem na Sicílii.

S myšlenkou na uvedení této novinky přišli zástupci Jägermeister v Česku a Slovensku. „Máme radost, že za Jägermeister Orange stojí také Češi a Slováci, kteří se zapojili do testování v několika kolech a chuťového vyladění do nejmenšího detailu. Novinka si jistě brzy najde své místo na každé dobré party nejen u nás, ale i po celém světě,“ říká Jiří Štětina, generální ředitel firmy Mast-Jägermeister pro Česko a Slovensko.

Jemnou a ovocnou chuť si vybralo během vývoje a testování na tisíc Čechů a Slováků. Zejména mladší generace a ženy vyzdvihly jemnost a ovocnost pomerančové chuti. „Původ sicilských pomerančů je vysledovatelný od farmy až po láhev. Každý tak má naprostou jistotu, že pije něco, co bylo opravdu vytvořeno s respektem k přírodě,“ vysvětluje Jiří Štětina s tím, že celá výroba nového nápoje probíhá výhradně šetrnými a udržitelnými procesy.

Od Jäger Drop až po televizi

Novinku čeká několikaměsíční kampaň, která vzniká kompletně lokálně a připravuje ji kreativní studio Engine-Room. Zahájil ji unikátní event Jäger Drop. Nový Jägermeister Orange na něm byl představený ve velkém stylu: konal se současně ve dvanácti ikonických hudebních klubech napříč Českem a Slovenskem a spolu s širokou veřejností se do něj zapojila i řada známých influencerů. Přítomní mohli potkat také některého ze čtyřiceti sedmi renomovaných hudebníků a umělců.

„JägerDrop byl největší jednodenní akcí u příležitosti uvedení nového nápoje v naší historii a pravděpodobně i v rámci kategorií tvrdého alkoholu. V obou zemích si tento unikátní release nenechalo ujít přes osm tisíc lidí. Věřím, že to pro ně byl zážitek, o který se rádi podělí se svými blízkými,“ doplňuje Jiří Štětina.

Vedle eventů, sociálních sítí, influencer a on-line marketingu bude Jägermeister Orange komunikovat i v in-store, PR a v neposlední řadě i televizní kampaní.

Jägermeister Orange obsahuje 33 procent alkoholu. Zákazníci si ho vychutnají nejlépe jako ledově namrazený panák na −18° Celsia. Novinka bude dostupná nejprve v segmentu HoReCa a postupně také v běžné maloobchodní síti v láhvích z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papíru v objemu 0,7 litru.

Vizitka kampaně

Název kampaně: Jägermeister Orange
Klient: Mast-Jägermeister ČR a SR
Značka: Jägermeister Orange
Kreativní agentura: Engine-Room
Creative director: Zdeněk Šemro
Režie u TV spotu: David Stachura
Mediální agentura: DFMG (Digital First Marketing Group)
PR agentura: Czech Promotion
BTL agentura: Šafy production
Produkční agentura: Engine-Room
Nasazení: březen – červenec
Media mix: events, sociální sítě, influencer a on-line marketing, in-store, PR, TV

 

Zdroj: Mam.cz