Jägermeister spouští TV kampaň na podporu Orange, o média se stará DFMG.

02. 08. 2024

Jägemeister Orange vstupuje se svou kampaní do hlavní fáze, od června novinku podporuje kampaň v televizi.

Kampaň letos uvedeného Jägermeister Orange vstupuje do své hlavní fáze. Od poloviny června komunikuje v televizi a na sociálních sítích reklamním spotem, jenž zdůrazňuje klíčový atribut novinky: jemnou a ovocnou chuť vyzrálých bio pomerančů ve spojení s životním stylem mladé generace

„Chtěli jsme se přiblížit mladší cílové skupině. Od výběru lokalit, herců, set designu, gradingu až po hudbu. Vyhnuli jsme se také klasickému reklamnímu jazyku, proto aby reklama v televizi vynikla. Ne tím, že bude ukřičená a afektovaná, ale náladou, přirozeností a dynamikou,“ vysvětluje Zdeněk Šemro, kreativní ředitel agentury Engine-Room, jež je pod kampaní podepsána. Výsledný koncept byl vybrán ze čtrnácti různých návrhů a samotný spot testován mezi více než tisíci Čechy a Slováky. 

Hlavní tváří spotu se stala básnířka a umělkyně Michaela Fenkl, která svým dílem a osobností patří mezi zástupce mladé generace. Natáčení spotu probíhalo vedle několika pražských lokací také v liberecké botanické zahradě, nebo v prostorách bývalé plovárny v Jablonci nad Nisou. Autentičnost mají podtrhnout detaily, jako je second-handové oblečení účinkujících odkazující na životní styl mladé generace založeným na šetrnosti k přírodě. Jägermeister Orange se prodává se v láhvích z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papíru.

„Již od svého uvedení si Jägermeister Orange získal mezi zákazníky velkou popularitu a jen do poloviny června jsme zaznamenali jen skrze naše aktivity v Česku a Slovensku na půl milionu lidí, kteří tuto novinku ochutnali. Věříme, že se tento počet i díky aktuální televizní kampaní do konce roku podaří několikanásobně navýšit a novinka se stane přirozenou součástí každé dobré akce,“ říká Michael Bouda, marketingový šéf Mast-Jägermeister CZ & SK.

Komunikace Jägermeister Orange odstartovala letos v březnu eventem Jäger Drop. Dále komunikuje v digitálním prostředí, formou festivalových aktivací, samplingu nebo v místě prodeje. V televizi poběží na kanálech televizních stanic spadajících v Česku pod Nova Group a FTV Prima a na Slovensku pod Joj Group a skupinu Markíza. 

Režie spotu se ujal David Stachura. Produkci zajistily Blue Hour Cult Cineworks. O média se stará DFMG

 

Zdroj: MediaGuru