Jsme mezi nejúspěšnějšími zpracovateli letošního ročníku soutěže Fénix

31. 07. 2023

Jubilejní 10. ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil 27. června v Empire Hall Slovanského domu v úterý večer své vítěze. Nejúspěšnějšími zpracovateli letošního ročníku s nejvíce oceněními se staly: skupina DFMG, Creative Dock, Brandmark Space a Kunsthalle Praha. Klientem roku byla vyhlášena společnost CPI Property Group. Zvláštní uznání pořadatele si odnesl tým generála Petra Pavla za vítěznou prezidentskou kampaň.

„Soutěž jsem zakládala před 10 lety s obrovskou inspirací ze zahraničí, kde styl, úroveň a kultury hrály prim, přála jsem si, aby náš obor měl takovou prestiž a slavil svůj úspěch na takové úrovni. Chtěli jsme prostě lepší trh a je radostí, že můžeme letos dát i mimořádné ocenění za politickou kulturu v komunikaci, kterou jsme dlouho neměli možnost vidět,“ komentuje Kateřina Borovanská, CEO pořadatelské skupiny F major (Freya, Fiat Lux Art, Fénix Média). 

Celkem letos porota, jež se sešla pro offline hodnocení v Penthouse ČVUT, ocenila 110 prací. V královské disciplíně soutěže, Content marketingové strategii, uspělo celkem pět projektů. Prvním místem porota ocenila content strategii skupiny Ambiente. V oborové kategorii Fashion/Beauty získala první místo celková contentová strategie společnosti Carollinum. V oborové kategorii Bankovní sektor zvítězil projekt „Okradou tě, ani nemrkneš“, který pro Českou spořitelnu zpracovalo CNC Native. V oborové kategorii Auto/Moto první místo získala „Brána nespoutané představivosti“, kterou pro Renault Česká republika připravily OMD Czech a Seznam Brand Studio. V oborové kategorii Umění/Kultura uspěla kampaň „Není hráč jako hráč“ Jihočeské filharmonie, kterou zpracovala Chilli Production.

V další hlavní kategorii Fénixe, Nejlepší distribuci firemního obsahu, se rozhodla porota ocenit tři projekty. První místo získaly „Fresh Memories“ agentur Brainz Immersive a Brainz Disruptive. Druhé místo si odnáší projekt Deloitte „Dreamjob“ zpracovatele DFMG pro Deloitte. V oborové kategorii Neziskový sektor přiřkla porota druhé místo spojení Debra & Effectix – sdílení know-how, které pomáhá.

Porota soutěže udělovala ocenění i za Nejlepší firemní obsah. V dopadu na brand awareness ocenila opět tři práce. Prvním místem kampaň „Nahrávky & Nabíječky“, které pro Hyundai zpracovalo Seznam Brand Studio. Druhým místem projekt „Ženy auta půjčují“ klienta HoppyGo a zpracovatele Brainz Narrative. Třetí místo patří projektu „Deloitte Dreamjob“, který připravila skupina DFMG pro Deloitte. V dopadech na sales ukazatele se porota rozhodla udělit pouze první místo, a to sice kampani „Známe příští hlavu státu”, in-house vytvořenou společností Tipsport během poslední prezidentské kampaně. 

Změnu image ocenili porotci prvním místem pro projekt „Na sklence whisky s Jiřím Bartoškou“, který pro Starou žitnou mysliveckou připravilo Seznam Brand Studio. Dále v oborové kategorii Real Estate získala první místo práce pro CPI Property Group agentury Brandmark Space. Jako nejlepší značka s obsahem roku 2022 pak byla porotou vybrána Nadace rodiny Vlčkových, pro kterou brand zpracovávali v Brainz disruptive.

První místo v kategorii Jednorázová publikace - brožura si za publikaci Naše kroky k udržitelnému podnikání odnesl Hornbach, kterou pro něj připravila PRAM Consulting.

 

Zdroj: MediaGuru