Společně s Generali Česká pojišťovna jsme vyhráli 3. místo v PR soutěži Lemur.

02. 08. 2024

Společně s Generali Česká pojišťovna jsme vyhráli 3. místo v PR soutěži Lemur.

Generali Česká pojišťovna (GČP) je největší pojišťovnou na našem trhu. Přesto potřebuje, aby její klientský kmen rostl, a ví, že za tímto účelem musí oslovit mladší cílovou skupinu. Proto jsme společně začali vytvářet užitečný lifestylový obsah v duchu motta “LifeTime Partner”, aby ve chvíli, kdy se tato cílovka poprvé rozhodne sjednat si pojištění, byla právě GČP první na seznamu. A lidé tuto cestu oceňují. Za poslední 3 roky jsme dvojnásobně zvýšili dosah a engagement vzrostl na trojnásobek.

Letošní 19. ročník soutěže Lemur – Česká cena za PR, kterou každoročně pořádá Asociace public relations (APRA), zná své vítěze. Vyhlášeni byli během slavnostního večera 20. června v galerii DOX. Z 325 přihlášek postoupilo do finále 116 prací, celkem bylo rozdáno 71 ocenění v 24 kategoriích. Grand Prix získal projekt Kytky pro chmel, jenž připravila agentura Svengali Communications pro Plzeňský Prazdroj

V rámci projektu Kytky pro chmel nechal pivovar na deseti chmelnicích na Žatecku vyrůst rostliny, které vytvořily neobvyklou barevnou scenérii. Na jedné z chmelnic vznikl z květin dokonce obří pivní půllitr. Cílem bylo oživit chmelnice a zjistit, jak se na nich kondice chmele a jeho výnosy zlepšuje. Projekt získal kromě Grand Prix ještě pět zlatých cen, a to v kategoriích Firemní a krizová komunikace, B2B, Budování vztahů s médii, Integrovaná komunikace a Průmysl, a jeden bronz v kategorii Společenská odpovědnost, filantropie, udržitelnosti.

Agentura Svengali Communications se stala rovněž nejúspěšnější agenturou  soutěže, z níž si odnesla celkem devět cen, kromě Grand Prix a šesti zmíněných ještě dvě – jedno stříbro a jeden bronz – za projekt nePINdej! pro Českou bankovní asociaci. 

Úspěšný byl i zadavatel – Plzeňský Prazdroj –, jenž si připsal rovněž devět ocenění. Na soutěži bodoval ještě s projektem značky Radegast Jak pivo může pomáhat v boji proti suchu?, na kterém se podílela agentura Bison & Rose. Ten obdržel stříbro a bronz v kategoriích Budování vztahů s médii a Spotřební zboží. Další bronz putoval do pivovarnické skupiny za její Zprávu o udržitelnosti za rok 2022, kterou zpracovala agentura Boomerang Communication.

Boomerang Communication byla v soutěži co do počtu cen druhou nejúspěšnější agenturou – celkem si jich odnesla pět. Kromě již zmíněné získala ještě dvě zlata za magazín Alma Career pro stejnojmennou firmu, stříbro za magazín Ranvej – Aero Vodochody a bronz za O2 CyberNews

Úspěch zaznamenala i společnost Havel & Partners se svou kampaní NextŽeny: Vidíme ženy růst, která získala dvě zlaté ocenění v kategoriích Finanční služby a trhy a  Služby a dvě stříbrné v B2B a Společenské odpovědnosti. 

 

Zdroj: MediaGuru