Připravili jsme redesign webové stránky pro největšího leteckého výrobce v České republice.

Zadání:

Starý web Aero byl plný informací, ale ztrácel přehlednost. Bylo potřeba kompletně přestavět strukturu webu. Zmapovat všechny důležité informace, které se v průběhu času objevily na původních stránkách a znovu je přerozdělit do přehledných kategorií a podstránek.

Inspirace:

Po workshopu s klientem jsme se pustili do hloubkové analýzy konkurence. Zkoumali jsme vizuální stránku webů, formáty a vychytávky, které fungují. Cílem bylo vytvořit designový web, který by ladil s prvky korporátní identity a zároveň oslovil naši cílovou skupinu – zástupce potencionálního klienta, tedy státního úředníka nebo třeba armádního decision makera.

Řešení:

Naším hlavním úkolem bylo přidat hodnotu prostřednictvím leteckých prvků, jako jsou letecké displaye, 3D modely a kamufláže. Obsah byl klíčový, a tak jsme spolupracovali s klientem na revizi technických dat a textů. Výsledkem je široce obsáhlý web a za zmínku stojí produktová stránka letadla L-39NG, která je klíčovým produktem pro příští roky.

Výsledky

Nový web pro nás je velkou oporou zejména od oficiálního představení nové platformy L-39NG. Oproti předchůdci se těší dvojnásobné návštěvnosti (měsíční průměr 2500 v roce 2022 se zvýšil na 4500 návštěv v roce 2023) a sledujeme dále zvyšující se trend návštěvnosti. A že jsme zlepšili uživatelský zážitek, dokazuje průměrná doba zapojení na webu, která se blíží ke 4 minutám (3 min 49 sec.) oproti hodnotě na původním webu, která byla v průměru 1 minutu a 47 sec.

Ocenění

V roce 2024 jsme získali jsme 3. místo v soutěži WebTop100 v kategorii Firemní web.