Jsme hrdí na svou práci.
Klient potřeboval získat nové zaměstnance do výroby a představit Aisin jako top zaměstnavatele v regionu.
Inspirace
Komunikaci jsme stavěli na špičkových zaměstnancích, kteří vyrábí špičkovou kvalitu, zajímavé práci, možnosti růstu i seberealizace a adekvátní odměně.
Řešení
Vytvořili jsme kompletní komunikační strategii pro HR kampaň společně s kariérním webem – https://www.hrdynasvoupraci.cz/. V rámci kreativního konceptu ‚‚Jsme hrdí na svou práci‘‘ jsme popsali příběhy jednotlivých zaměstnanců a zjistili, co mají na své práci rádi. Také jsme vytvořili brandovou kampaň, kde jsme se zabývali pozitivním přesahem do regionu, bezpečným provozem a kvalitou výroby. Navíc jsme kompletně zajistili celou video a foto produkci.
Výsledky
2 610 702 dosah příspěvků, 3 843 025 zobrazení příspěvků, 288 odeslaných kontaktních formul.