Masivní náborová kampaň, která funguje a zároveň posiluje vnímání zaměstnavatelské značky

Zadání

Rozšiřující se unikátní výroba potřebuje nabrat v příštích cca 3 letech 500 nových lidí v geograficky omezeném území Písecka a později i Strakonicka. Výzvou bude i vzrůstající cena za lead a potřeba nabírat kontinuálně.

Řešení

Připravili jsme obsáhlou strategii a dlouhodobou 360° kampaň pokrývající každou fázi náborového rozhodování: od chvíle, kdy člověk o AISINu nikdy neslyšel až po způsob, jakým lidé na straně klienta komunikují s novými zaměstnanci a zaměstnankyněmi po jejich nástupu. Natočili jsme hero spot, 10 navazujících bumper ads a varianty brandingových kreativ pro OOH i digitál v see fázi. Pro think fázi jsme vytvořili další videa s reálnými zaměstnanci pro několik různých pozic i samostatné statické kreativy. Z mediálních formátů jsme využili klasické digitální formáty jako RTBs nebo PPC, ale i regionální radiospoty či billboardy na nejprestižnějších místech regionu. Zrevidovali jsme landing page a nadále spolupracujeme s klientem např. na automatizaci odpovědí a efektivizaci přímé komunikace na straně HR oddělení AISINu.

Výsledek

Po necelém prvním roce kampaně jsme klientovi skrz kampaň zatím doručili 1200 životopisů a následně reálně nabraných 300 lidí. Díky silné see fázi lidé na pohovory nově přicházejí se silnou znalostí značky, jen v digitálu kampaň doteď zasáhla 980 000 unikátních uživatelů a uživatelek. A hlavně: jedeme dál, kampaň průběžně vylepšujeme, implementujeme nové poznatky a dotváříme na jejich základě nové kreativy a cesty k oslovení potenciálních zaměstnaných. A dobrý partnerský vztah s AISINem je pro nás u toho základ.