Přiblížili jsme fotovoltaiku spotřebitelům

Zadání

Cílem bylo vybudovat povědomí o značce mezi širokou veřejností a klást důraz na kvalitu, rychlost a spolehlivost služeb Columbus Energy.

Inspirace

Pro pochopení potřeb zákazníků a odlišení na trhu jsme vycházeli z průzkumu z Behavia. Díky tomu dokážeme reagovat na skutečné potřeby, které zájemci o fotovoltaiky mají.

Řešení

Vytvořili jsme kampaň, která představuje všechny benefity Columbus Energy. Kvalitní, rychlá a spolehlivá elektřina Pustili jsme se do bannerové reklamy, vyhledávací kampaně a budování brandu na sociálních sítích. Ve spoluprací s ADvolution a Media house (CNC, Mafra) jsme značku dostali do nejrůznějších médií (Blesk, Novinky.cz, Seznam zprávy, iDnes, Reflex, e15 a další). Celou kampaň držíme v mottu: ‚‚Fotovoltaika, která se spolehlivě vrátí.‘‘ Velkou součástí celé kampaně bylo velké produkční natáčení. Pro reklamní videa jsme vybrali jako hlavní tvář herce Jaromíra Noska a postavili koncept videí na rivalitě mezi sousedy a výhodách fotovoltaiky od Columbus Energy.

Výsledky

81,6 mil. zobrazení reklam napříč všemi online kanály, 2,1 mil. oslovených uživatelů na sociálních sítích a 1 mil. + celkový počet zhlédnutí videospotu.