S DNS od nastavení komunikace po ambasadoring

Zadání:

Budování jména firmy pomocí lidí.

Řešení:

S DNS jsme nejdříve vytvořili komunikační strategii, novou vizuální identitu a následně jsme se pustili do budování osobní značky CEO Stanislava Šmolíka. Budování osobní značky společně se značkou DNS byl jeden z nástrojů strategie a od dubna 2023 přinášíme na osobním profilu konstantně relevantní výsledky. Daří se nám budovat jméno firmy v IT světě a upevňovat tak její silné postavení na trhu. Skrz osobní značku komunikujeme IT témata jako úspěchy distribuční firmy, projekty nebo získaná ocenění a přibližujeme tato složitější témata veřejnosti, potencionálním partnerům i zaměstnancům. Následně jsme uspořádali LinkedIn workshop pro zaměstannce a pomohli jim se orientovat v této síti.

Výsledky:

15 % zaměstnanců z DNS se dobrovolně přihlásilo k ambasadoringu.