Vytvořili jsme brandovou kampaň pro šíření osvěty a edukace o recyklaci pneumatik

Zadání

Splnit zákonnou povinnost marketingové komunikace ELTMA, zvýšit povědomí o jejích aktivitách a motivovat cílovou skupinu k odevzdání ojetých pneumatik na místo zpětného odběru.

Inspirace

Kreativa komunikační kampaně vychází z televizní reklamy, kterou jsme společně s Eltmou natočili minulý rok. Po celou dobu se opíráme o tři základní pilíře recyklace pneumatik: má to smysl, je to jednoduché a je to zdarma.

Řešení

Vytvořili jsme kreativní koncept celé komunikace, který zahrnuje novou vizuální identitu příspěvků na LinkedIn, tiskoviny i výkonnostní kampaně. Komunikujeme v českých i slovenských rádiích i na billboardech v obou zemích. V sezóně apelujeme na přezouvání pneumatik a jejich recyklaci pomocí dark postů na sociálních sítích, pomocí PPC kampaní a inzerce ve veřejně dostupných i odborných médiích (např. Svaz měst a obcí). V roce 2022 jsme vytvořili televizní reklamu, která běžela na TV Nova v hlavních vysílacích časech. Připravili jsme výroční zprávu ve stylu aktuálních vizuálů a sepsali jsme všechny výsledky a úspěchy v roce 2022.