Refresh strategie pro sociální sítě Generali Česká pojišťovna

Zadání

Modernizace strategie pro sociální sítě Generali Česká pojišťovna. Revize a refresh profilů na Facebooku, Instagramu a LinkedInu.

Řešení

V návaznosti na dlouholetou spolupráci jsme se v rámci revize a modernizace strategie pro sociální sítě rozhodli pro úpravu celkové tonality obsahu komunikace na sociálních sítích k odlehčenosti, vtipu a zasazení do reálného života. Do stávajících komunikačních pilířů jsme zapracovali nová témata příspěvků, ve kterých se odráží snaha o osobnější komunikaci a přiblížení k lidem. Také jsme se zaměřili na spolupráci s influencery. Pro vizuální sjednocení komunikace jsme vytvořili odlišné grafické šablony podle jednotlivých komunikačních pilířů a v rámci úpravy strategie definovali větší časovou dedikaci na community management i mírná úprava tonality.

Výsledky

Z dat našich reklamních účtů pozorujeme výrazný posun ve všech metrikách mezi lety 2021 a 2023. Pomocí nového obsahu se nám podařilo snížit metriku CPM u cílovky 18-44 o více než polovinu, z 2,8 € na 1,13 € za 1000 zobrazení. Stejně tak se podařilo zdvojnásobit dosahy (na 2 mil. za rok) při stejné investované částce do reklamy (ročně 17 000 EUR). To, že obsah u cílovky rezonuje, nám potvrzuje 4x vyšší engagement - z 300 tis. posun na 1,3 mil. Z dat agentury MarketVision vyplývá, že v roce 2023 byly Instagram a FB GČP nejvíce sledované sítě z řad pojišťoven a získaly největší počet reakcí, Generali tak není pouze leaderem na trhu, ale i jedničkou na sítích.

Ocenění

Získali jsme 3. místo v soutěži Lemur pro ročník 2024 za Omlazení komunikace Generali České pojišťovny na sociálních sítích v kategorii Dlouhodobé budování pověsti či značky.