facebook, instagram, generali česká pojišťovna, linkedin, česká pojišťovna generali, generali česká pojišťovna a.s., kompenzace, sociální sítě, copywriter, sociální sítě, obsahový marketing, sociální síť, pomáháme sestřičkám

#PomahameSestrickam

Zadání

Úkolem bylo vytvořit kampaň na pomoc sestřičkám v době covidové.

Řešení

Během pár dní jsme vytvořili koncept #POMAHAMESESTRICKAM, který jsme komunikovali zejména přes Facebook, Instagram a také microsite www.pomahamesestrickam.cz, která se stala sběrným místem pro veškeré informace ke kampani. Do projektu se zapojila také řada celebrit, jako je Aleš Háma, David Koller, Matěj Ruppert, Ondřej Brzobohatý, Igor Chmela a další.

Výsledky

Celkový zásah na sociálních sítích – 1 793 754 Návštěvy webu pomahamesestrickam.cz – 30 945 Shlédnutí videí s celebritami – 305 000 Celkem vybráno na pomoc sestřičkám – 6 046 000 Kč