Získali jsme cenu v soutěži Fénix Content Marketing za nejlepší TikTok profil.

ZADÁNÍ

Vytvořit profil, který bude mluvit jazykem mladé generace.

INSPIRACE

Při sestavování strategie jsme vycházeli z našeho interního výzkumu Generace Z, který jsme vypracovali společně s výzkumnou agenturou Behavio. Až 79 % českých značek přiznává, že pro komunikaci s Gen Z nemá žádnou strategii. A právě toho jsme společně s KFC chtěli využít.

ŘEŠENÍ

TikTokový profil @kfc_cesko stojí na autentickém obsahu a primárním cílem je, aby se potenciální zákazníci chodili na profil bavit. 90 % obsahu tvoří sketche reagující na aktuální trendy na TikToku. Pro podporu organického šíření spolupracujeme na tvorbě obsahu s influencery a díky velkému množství videí máme prostor komunikovat i reklamní sdělení, jako jsou nové produkty nebo akční nabídky.

VÝSLEDKY

Za rok od spuštění jsme doručili: Followers: 54.000, Likes: 853,200.

OCENĚNÍ

Získali jsme 3. místo v marketingové soutěži FÉNIX v kategorii TikTok.