Přenesli jsme lovebrand na sociální sítě.

Zadání

Klient si chtěl udržet pozici v konkurenčním žebříčku a zapojit silnou komunitu do dění v online prostředí.

Inspirace

Lázně Luhačovice jsou pro návštěvníky opravdovým lovebrandem. Rádi se do nich pravidelně vracejí a mají k nim vybudované silné pouto. Naším hlavním cílem bylo přenést lovebrand i do prostředí sociálních sítí.

Řešení

Spravujeme lázeňské sociální sítě, staráme se o community management a rychle reagujeme na požadavky klienta. Tvoříme autentický obsah z pohledu lidí, kteří si Lázně přijedou užít, a přenášíme tak atmosféru i do digitálního prostředí. Mimo to přicházíme s alternativními projekty, jako je například živé malování Jurkovičova domu.

Výsledky

Od září 2022 do června 2023 jsme na TikToku získali: 1160 sledujících, přes 16 tisíc lajků, přes 1 700 000 zhlédnutí.