Navrhli jsme komunikační a kreativní strategii pro repositioning kulturní události Metronome Prague

Zadání

Posílit samotnou značku Metronome Prague a rozšířit její komunikační záběr. Změnit vnímání návštěvníků z festivalu na společenskou událost obohacenou o pestrý program.

Řešení

Společně s Behaviem jsme provedli podrobný průzkum trhu a zjistili, jak Češi vnímají hudební festivaly a kulturní akce, co je pro ně důležité a jak často takové akce navštěvují. Na základě těchto dat jsme definovali základní komunikační pilíře, které Metronome odlišují od konkurence a vytvořili unikátní strategii a re-branding stávající vizuální identity. Pod claimem “Za hranice hudby” jsme začali vysvětlovat, proč je Metronome Prague unikátní uměleckou událostí a oslovili tak rozsáhlou cílovou skupinu.

Výsledky

Na festival přišlo více než 20 000 lidí, Získali jsme přes 500 000 interakcí na sociálních sítích a také návštěv webu, V rámci intenzivní digitální kampaně se naše reklamy zobrazily více než 21 000 000, Na sociálních sítích jsme zasáhli přes 2,4 milionů lidí, Publikovali jsme více než 1 400 příspěvků na IG, FB, X, LI a TT, Zajistili jsme masivní 360stupňovou kampaň v printu, rádiu, TV, outdooru a na SoMe