Stavíme Metrostav

Zadání:

Dostat značku Metrostav do odborných komunit díky zaměstnancům a posílit její místo na trhu. Zároveň utužit interní komunikaci mezi vedením Metrostavu a zaměstnanci a mezi zaměstnanci navzájem.

Řešení:

Ze zaměstnanců jsem udělali ambasadory značky na Linkedinu. Nejdříve jsme se pustili do workshopu s vedením Metrostavu a společně si stanovili cílovou skupinu, komunikační cíle a analyzovali současný stav komunikace. Následně jsme vypracovali strategii se zaměřením na sociální síť LinkedIn s účelem propojení komunikace napříč celou společností. Vzhledem k tomu, že ambasadoři nejsou odborníci na marketing, ale pracovníci ve stavebnictví, přizpůsobili jsme tomu i komunikační strategii a pořádané LinkedIn workhopy, které ambasadoři pod naším vedením absolvovali. V současnosti nabízíme pravidelné konzultace a poradenství dle individuálních potřeb.