Umíme kampaně, které spojují prvky brandového a výkonnostního marketingu a zároveň oslovují B2B a B2C.

Zadání

Zvyšovat prodeje pro B2C v rámci eshopu nakupnadobro.cz, zvyšovat podíl B2B zákazníků.

Řešení

Zavedli jsme dvě strategie, které se soustředí na segmenty B2C a B2B. Kampaně tvoříme po celý rok, ale v určitých obdobích jim dáváme větší intenzitu. Pro segment B2C jsou klíčovým obdobím Vánoce a jaro. To je z důvodu, že Nakup na Dobro nabízí malé inteligentní dárky. Využíváme různé kanály, jako jsou vyhledávače, bannery a platforma Meta. Naše cílová skupina zahrnuje dospělé jedince ve věku 25-44 let se zájmy v oblasti udržitelnosti, charity a přírody. V rámci segmentu B2B se zaměřujeme na měsíc srpen a září. Nakup na Dobro je schopen poskytnout kompletní řešení pro firemní dárkovou potřebu, ať už jde o výběr personalizovaného dárku nebo jeho balení a následné odeslání. Pro tuto strategii využíváme kanály jako Google vyhledávání, Google bannery a LinkedIn. Naši cílovou skupinu tvoří event manažeři, office manažeři, HR manažeři, CEO a ředitelé velkých firem.

Výsledky

30 556 prokliků na web, 2 673 172 zobrazení