Podívejte se na svět očima skláře
Cílem bylo obsadit volné pozice zejména ve výrobě a zlepšit pověst O-I jako kvalitního zaměstnavatele v regionu.
Inspirace
Hlavní myšlenkou bylo spojit tvrdou práci s kvalitními výrobky a zakomponovat tohle spojení do příspěvků na sociální sítě.
Řešení
Vytvořili jsme kreativní koncept s odkazem na tradici sklářství v kombinaci s multi-channel strategií zaměřenou na sociální sítě. Z videoprodukce a fotografií jsme si připravili jednotný vizuální obsah na několik měsíců. Dlouhodobě budujeme značku a komunikujeme benefity na sociálních sítích.
Výsledky
Za přibližně 1,5 měsíce: Zaplnění 8 pracovních pozic z 11, 84 328 oslovených uživatelů na sociálních sítích, 5 100 návštěv webu, 617 260 zobrazení napříč kanály, 2 100+ interakcí na soc. sítích, včetně 50 komentářů a 95 sdílení, 40 zájemců o pozice.