video, starbucks, foto, natáčení v praze, starbucks coffee, sociální sítě, focení, káva starbucks, produkce, filmová produkce, reklamní spoty

Vymysleli jsme event, na kterém chcete zůstat do poslední minuty

Zadání

Uspořádat event pro influencery a představit jim novou kavárnu vyšší třídy Starbucks Reserve Store. Tento typ kavárny byl vůbec prvním svého druhu v Evropě.

Řešení

Naším úkolem bylo představit zážitek ze Starbucks Reserve Store a odlišit ho od klasických kaváren Starbucks. Netradičně zvolený program akce motivoval všech 27 zúčastněných influencerů k tomu, aby o akci informovali na svých sociálních sítích. Díky tomu jsme získali mediální výstupy v hodnotě více než 1 000 000 Kč. Akcí provázela moderátorka a influencerka Nikol Moravcová a saxofonista JMSAX se postaral o skvělý a hlavně živý hudební doprovod Hlavním motivem akce bylo překvapení. Na akci si mohli influenceři vyzkoušet několik možností kreativních aktivit s kávou – od malování přes výrobu svíčky či kaligrafii až po věštbu z kávové sedliny. Hosté také měli možnost být mezi prvními, kdo exkluzivně ochutnal nové menu

Výsledky

Všichni influenceři vytvořili výstupy na sociální sítě s označením profilů a viditelným brandingem Starbucks. Součet všech sledujících pozvaných influencerů byl 2 866 845 a kumulovaný dosah příspěvků byl 860 000. Celkem bylo vypublikováno a přesdílení 77 výstupů, což přineslo 900 000 impresí. Pokud by se jednalo o honorovanou spolupráci s influencery, stálo by nás to kolem 1 mil. Kč.

Ocenění

V roce 2024 jsme získali 3. místo v marketingové soutěži IEA v kategorii Influencer marketing.