Vymysleli jsme event, na kterém chcete zůstat do poslední minuty
Uspořádat event pro influencery, bez nároku na honorář a představit jim novou kavárnu vyšší třídy Starbucks Reserve Store. Kavárna je první svého druhu v Evropě.
Řešení
Naším úkolem bylo představit zážitek ze Starbucks Reserve Store a odlišit ho od klasických kaváren Starbucks. Netradičně zvolený program akce motivoval všech 27 zúčastněných influencerů k tomu, aby o akci informovali na svých sociálních sítích. Díky tomu jsme zdarma získali mediální výstupy v hodnotě přibližně 1 000 000 Kč. Event se konal přímo v prostorách kavárny, s moderátorkou Nikol Moravcovou a živou hudbou, kterou zajistil saxofonista JMSAX. Hlavním motivem se stalo překvapení. Na akci si mohli influenceři vyzkoušet několik možností „hraní“ s kávou – od malování přes výrobu svíčky či kaligrafii až po věštbu z kávové sedliny. Měli také možnost být mezi prvními, kdo ochutnají nové menu a rádi toho využili.
Výsledky
Všech 26 influencerů vytvořilo výstup na Instagram, kde označili Starbucks. Spolu mají 2 866 845 sledovatelů z čeho bylo víc než 220 tis. organických impresí. Klientovi jsme tak ušetřili cca 700 tis. Kč v mediální hodnotě.
Ocenění
V roce 2024 jsme získali 3. místo v marketingové soutěži IEA 2024 v kategorii Influencer marketing.