video, starbucks, foto, natáčení v praze, starbucks coffee, sociální sítě, focení, káva starbucks, produkce, filmová produkce, reklamní spoty

Vymysleli jsme event, na kterém chcete zůstat do poslední minuty

Zadání

Uspořádat event pro influencery, bez nároku na honorář a představit jim novou kavárnu vyšší třídy Starbucks Reserve Store. Kavárna je první svého druhu v Evropě.

Řešení

Naším úkolem bylo představit zážitek ze Starbucks Reserve Store a odlišit ho od klasických kaváren Starbucks. Netradičně zvolený program akce motivoval všech 27 zúčastněných influencerů k tomu, aby o akci informovali na svých sociálních sítích. Díky tomu jsme zdarma získali mediální výstupy v hodnotě přibližně 1 000 000 Kč. Event se konal přímo v prostorách kavárny, s moderátorkou Nikol Moravcovou a živou hudbou, kterou zajistil saxofonista JMSAX. Hlavním motivem se stalo překvapení. Na akci si mohli influenceři vyzkoušet několik možností „hraní“ s kávou – od malování přes výrobu svíčky či kaligrafii až po věštbu z kávové sedliny. Měli také možnost být mezi prvními, kdo ochutnají nové menu a rádi toho využili.

Výsledky

Všech 26 influencerů vytvořilo výstup na Instagram, kde označili Starbucks. Spolu mají 2 866 845 sledovatelů z čeho bylo víc než 220 tis. organických impresí. Klientovi jsme tak ušetřili cca 700 tis. Kč v mediální hodnotě.

Ocenění

V roce 2024 jsme získali 3. místo v marketingové soutěži IEA 2024 v kategorii Influencer marketing.