Děláme efektivní PPC kampaně pro značku Swardman

Zadání

Zvýšení prodeje zboží (sekačky, hnojiva, příslušenství k sekačkám). Naším cílem je komunikovat produkty tak, aby se prodej uskutečnil při cílovém PNO (podíl nákladů na obratu).

Řešení

Provedli jsme analýzu pro zjištění nejlepšího způsobu dosažení prodejních výsledků. Poté jsme zvolili strategii, která bude v rámci projektu fungovat a přinese našemu klientovi relevantní zákazníky se zájmem o jeho produkt. Spustili jsme Google, vyhledávací, bannerové a výkonnostní kampaně. Efektivně využíváme nástroje jako Google Ads a Sklik.

Výsledky

Se klientem spolupracujeme již několik let a díky úspěchu naší komunikace jsme spolupráci rozšířili na další projekty (kampaň pro USA, komunikace na poľském trhu, kovovýroba). CZ 2022: 33 592 prokliků, 6,46 Kč CPC, 1,73% CTR, Tržby 3 697 396,92 Kč, PNO 5,87% CZ 2023: 49 618 prokliků, 5,51 Kč CPC, 1,81% CTR, Tržby 2 975 051,98 Kč, PNO 9,19% PL 2022: 53 731 prokliků, 3,75 Kč CPC, 1,63 % CTR, Tržby 818 239,32 Kč, PNO 24,63% PL 2023: 71 170 prokliků, 2,81 Kč CPC, 1,62 % CTR, Tržby 732 782,71 Kč, PNO 27,33 % USA 2022 (září - listopad): 9 578 prokliků, 15,08 Kč CPC, 0,55 % CTR, Tržby 1 089 265,14 Kč, PNO 13,26 % USA 2023: 63 681 prokliků, 13,78 Kč CPC, 0,66 % CTR, Tržby 7 854 492,73 Kč, PNO 11,18 %