Vymysleli jsme letní výzvy pro influencery.
Vymyslet influencer kampaň na podporu prodeje telefonů Redmi Note 12 v letním období.
Řešení
Vymysleli jsme letní influencerskou kampaň na podporu prodeje telefonů z řady Redmi Note 12 během ‚‚okurkové‘‘ sezóny. Výběr proběhl po důkladné analýze, která rozhodla, že správnou strategií je oslovit menší influencery, kteří mají bližší vztah se svými sledujícími. Oslovili jsme tedy tyto čtyři tvůrce: @cestujzababku, @vendula.h, @czechtarzan a @daniel_rykr. Podmínkou spolupráce byl natočený reel ve spolupráci s profilem XIAOMI a soutěžní příspěvek. Obsahem reel byla námi vytvořená výzva, kterou si každý influencer mohl přizpůsobit podle svého publika. Zahrnovaly například hledání míst na cvičení v Praze, cestování do rakouských Alp za 24 hodin, celodenní plnění úkolů od followerů nebo den podle umělé inteligence.
Výsledky
Dosah: 169 000. Interakce: 5 036